Перший ступінь освіти
Середня школа

Ласкаво просимо


"Я не хочу, щоб ходіння до школи заважало моїй освіті".

М. Твен. 

  Протягом 29 років "Вільна школа "АСТР" є не тільки унікальною приватною школою, де на кожну маленьку дитину чекають, як ангела, що зійшов з Небес, до якого потрібно ставитися з благоговінням і подякою, а й навчальний заклад, в якому весь навчальний процес будується на основі найгуманніших і найпрогресивніших педагогічних поглядів у світовому масштабі.

Саме тому наш навчальний комплекс (дитячий садок - школа - ліцей) в даний час вважається школою з Європейським рівнем освіти, span style="font-weight: 400;"> який немає  аналогів в Україні.

Той, хто вперше переступає поріг нашої школи, не маючи заздалегідь уявлення про важливі і суттєві особливості вальдорфської педагогіки, повинен розуміти, що він ступає на зовсім незнайому землю. Він не зможе зрозуміти нашу школу, якщо не буде пройнятий бажанням неупереджено ознайомитися з її методами і особливостями, прийняти від щирого серця всі закони школи і стати її частиною!

Батьки, які довіряють нам своїх дітей - це теж незвичайні люди, з неординарним і сміливим поглядом на освіту своєї дитини. Їм потрібен не пафос, не підтвердження того, що їхня дитина геніальна і краща за інших. Наші батьки – це такі ж сміливі першовідкривачі, як і вчителі у нашій школі, тому ми їх називаємо колегами! Ми - одна команда і наша мета, наша місія зробити дитину щасливою та здоровою, сміливою та чесною, навчити її стати господарем свого життя та провідником для інших! 

Які ж особливості нашої початкової школи або, як у нас прийнято її називати,  "ОСНОВНОЇ" школи ?

  1. "ОСНОВНА ШКОЛА" - це вісім років (З 1 клас по 8 клас). Зазвичай з одним класним ОСНОВНИМ учителем, який приймає дітей (проводячи тестування) у першому класі та доводить їх до кінця сьомого чи восьмого класу. Класний вчитель - це справжній творець на педагогічній ниві. Його завданням є не тільки навчити дитину читати, писати і знати основи математики. Він вміє дивитися на світ очима дитини і користуючись незаперечним авторитетом у учнів та їхніх батьків, приймає на себе непросте завдання, і оточений їхньою подякою, визнанням, любов'ю, щороку, день за днем поспішає до класу, як художник, поет чи справжній майстер захоплений в те, що робить! Основний вчитель не тільки стає особистим прикладом для кожного учня, а й психологом, який знає всі плюси і мінуси дитини, її особливості психофізичного розвитку, які вміють вміло налагоджувати контакт між учнем і фахівцями, а коли діти стають старшими (11- 14 років), то й між дитиною та її батьками.  Для батьків дитини найважливішим є навчиться довіряти основному вчителю, як і своїй дитині, повірити та чекати! І якщо Ви такі, то ця школа для Вас!
  2.  По закінченні 8 класу всі діти пишуть і захищають ДИПЛОМНИЙ ПРОЕКТ, який є іспитом для переходу в "ЛИЦЕЙ "АСТР" (9 -11 класи). Адже   головна особливість наших випускників - це вміння мислити, досліджувати, робити відкриття! Іншими словами: ми лише вчимо дітей вчитися і робимо все, щоб вони залишалися здоровими, повірили в себе та розуміли навіщо живуть!
  3. Замість "каральної" оцінки рукостискання вранці і привітне слово, а хто закінченню навчального року красиві вірші для кожного і про кожного і "погляд вчителя" на спільну роботу (Що досягли, що не змогли і чому?). Тільки з 7-го класу ми починаємо оцінювати дітей, як це вимагає державна атестація. Але у нас діє унікальна система оцінювання: "РЕЙТИНГ УСПІХУ В НАВЧАННІ" (дивися "Старша школа"), завдяки якій вчителі оцінюють не лише знання дітей, а й їхню унікальність, творчість, культуру мови та поведінки.</li >
  4. Вся державна програма, затверджена Міністерством освіти, неодмінно дається в школі, але... всі наші методи викладання базуються на знаннях психофізичного розвитку дитини і підпорядковуютьсяя  його зростаючим потребам. ( Ми не поспішаємо в ПЕРШОМУ класі за швидкістю читання, а намагаємося прищепити любов до дитини. У нас не зубрять таблицю множення, а вчать її, граючи, не помічаючи, що вчать! Фізика і хімія починається з унікальних і захоплюючих дослідів, а не зі нудного підручника та формул Історія, як і мови - це цілий театр!)
  5. Більшість дуже важливих і складних для запам'ятовування предметів проходять шляхом занурення "ЕПОХАМИ". Ми їх називаємо "ГОЛОВНИМИ" і в нашому розкладі вони записані, як "ЕХНО" (ЕПОХА ХУДОЖНІ - НАУКОВИХ ВІДКРИТТІВ). 4-5 тижнів - історія; Багато років довів, що дитина, занурюючись на кілька тижнів у предмет, що вивчається, не тільки набуває необхідних якісних знань, а й захоплена дослідницькою діяльністю (яка є однією з ключових робіт на епосі), перестає боятися вчителя, вчитися цінувати себе, свої досягнення, поступово набуває власної думки і радості від життя.
  6. Особлива увага приділяється в школі іноземним мовам. Англійську мову діти навчають ще з дитячого садка (Філія школи), а потім щодня з першого класу. З другого класу батьки спільно з основним учителем обирають другу іноземну мову: французьку, німецьку, іспанську, китайську. (2-3 години на тиждень). Батьки повинні знати, що до 9-10 років у дитини, внаслідок великої рухливості душі, є незвичайні внутрішні, живі сили до вивчення іноземних мов. Знання мов - це мода, це крайня необхідність, що дозволяє людині не відокремлюватися, а поєднуватися з різними народностями, бути відкритим всьому світу. У перші роки  при вивченні мов перевага надається ритмічній роботі, мовленню, іграм і співу. 
  7. У школі немає випадкових навчальних предметів. Питання полягає не в тому, що повинна знати людина для життя всередині існуючого соціального порядку, а в тому, що закладено в людині і що може бути в ній розвинене. Ми починаємо з листа. Спочатку пишемо та малюємо, потім читаємо те, що написали!  У нас щоденні спортивні заняття: гімнастика, евритмія, спортивні ігри, бальні танці... Ми надаємо величезне значення ремеслу (валянню, різьблення по дереву, скульптурі , в'язання, виготовлення ляльок - маріонеток...). У нас усі діти захоплено малюють і восковою крейдою та аквареллю, а також абсолютно не грають на флейтах і співають. Тут всебічний розвиток не так на славах, а на ділі. І кожна дитина талановита!
  8. У школі діти проводять фактично весь день. Уроки починаються о 8.45, а закінчуються о 16.00 год. (У першому класі о 15.30). Для початкової школи (1-4 класи) є група продовженого дня. Ми всі намагаємося робити у школі. Але й додому діти одержують певні завдання, особливо з епохального предмета. Дуже важливо розуміти мету домашніх завдань. Домашнє завдання – це самостійна робота учня. Батьки не повинні змушувати дитину виконувати те, що доручає дитині вчитель (якщо, звичайно, не просить сам вчитель!). Батьки мають бути дуже коректними та терплячими. У дитини має дозріти почуття відповідальності. А для цього потрібна лише підтримка і любов від дорослих.